See todays world through different eyes.

If you read , you'll judge .

Monday, October 22, 2012

Cebisan minda anak liar #68

Aku baru terperasan .
Bila aku dan sahabat yang lain berbual , topik yang membosankan hanya dibualkan dalam jangka masa yang singkat .
Yang aku lebih hairan , bila berbual tentang Batman , atau watak fiksyen komik dan animasi yang lain , ianya boleh berlarutan sampai 6 cawan kopi atau berjam - jam yang tiada kesudahan .
Persoalan mula timbul .
Satu darinya ialah , adakah kami ini Nerd ?


Kalau ditanya , biasa aku akan kata :
"Watak fiksyen yang kau kata kebudak-budakan tu lebih berkualiti dari topik politik kotor orang kita , lebih bagus dari idea filem romantik picisan industri kita yang sentiasa memualkan , dan aku budak art yang perlukan inspirasi , bukan konspirasi .

Muhd Akmal
How many special people realized it ?

3 comments:

  1. cool apa berbual watak watak sc fiksyen ! HAHAHA

    ReplyDelete
  2. dan aku budak art yang perlukan inspirasi , bukan konspirasi . <---aku suka ayat ni

    ReplyDelete